TORSDAG DEN 10 MARS 2011

God kväll!

Jag har ju inte skrivit på ett litet tag men kände jag att jag hade lite lust nu :)

Jobbar för fullt nu, vi har våran stressigaste tid på jobbet nu så jag jobbar 10 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Inte svårt att somna på soffan på kvällarna :P
Men försöker hitta på saker på helgerna så man hinner med något.
I helgen har jag dock inget planerat men jag hoppas den blir bra iallafall, enligt mina källor (yr.no) ska det blir sol i helgen och jag hoppas det så att man kan gå ut lite och inte bara ha detta jävla skit väder :(

Annars händer det inte så mycket, det är samma sak varje dag:
Gå upp
Tvinga i sig frukost
Åka till jobbet
Jobba
Komma hem
Laga mat
Kolla på något program på tvn eller träna
Sova

Och sedan börjar allt om igen...
Känns lite tråkigt att göra samma sak hela tiden, känner att jag vill göra något annat någon jävla gång. Det är för jävla tråkigt....


Nee man kanske ska tvätta av sig sminket och göra sig redo för sängen, ska ju gå upp kl 06.00 imorgon, som alla andra dagar är det jobbigt att gå upp. Men när man väl är uppe är det väl okej....





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0