TISDAG

God morgon!
Sitter och väntar på min jobba kompis som kommer och hämtar mig. Timmy ringde innan och sa att han inte skulle hinna hem. Och så var det 10 minuter tills bussen skulle gå och jag stod i handduk. Fan vad arg jag blev. Men som tur ä har jag en snäll jobbarkompis.

Jag har fortfarande itne visat vadjag fick på min födelsedag, men ska försöka visa det ikväll för jag har nog tid. jobbar ju som vanlig nu 8-16.30. Hur skönt som helts, man får lite tid över till annat.

Men jag kan iallafall berätta vad jag fick:

Massage på ciluette
Ett halsband
En parfym
en grill med grillredskap (om man nu kan säga så?)
Vinglas (iittala)
En klänning (ska betälla själv och susanne betalar)
Onepiece (ska beställa själv och timmy betala)
pengar
En massa fina blommor
Lotter (vann iallfall 50:-)

JAg tror inte jag ha glömt något isåfall märker vi väl det när jag lägger upp bilderna :)

Nu ska jag gå ut och vänta på ride to work ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0