ONSDAG!

God morgon!
Sitter och kollar på the vocie i kanal 5. Trött som bara den idag, fast ändå pigg?!?!
Sov inte så bra i natt, vaknade flera gånger. Detta är väldigt irriterande, jag fattar inte varför det är såhär :S

Känner mig lite hängig så imorse tränade jag inte, hade velat men det känns som det börjar känns lite i halsen och sjuk är det sista jag vill vara nu. Jag har inte heller tid med det.

JAg hoppas dagen går fort så jag kan komma hem och gå en promenad förhoppningsvis. Om jag nu inte känner mig ännu sjukare....

Idag hinner iallafall älsklingen hem så jag kan ta bilen till jobbet. Det är typiskt att han ska vara sen nu när jag väl börjar kl 8. Den senaste månaden när jag ha börjat kl 7 har han ändå kommit hem någon gång efter 7 men nu blir det bara skit bara för att....

Nu ska jag fixa det sista och sedan åka till jobbet. Känner verkligen inte för det...
Längtar till helgen nu så man kan bara vara och förhoppnigsvis träna lite :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0