FÖDELSEDAG

God dagens!
Idag är en härlig dag, jag fyller nämligen år. Hela 22 blir jag detta år. Snart kommer farmor och farfar hit och sofia och thomas och mamma kanske. Ska fika lite då farmor och farfar inte kan komma imorgon då resten av min och timmys släkt kommer.

Sitter här med blött hår och har precis sminkat mig, har städat hela dagen, det var behövligt kan jag lova.

Fick frukost på sängen tidigt imorse, vaknade redan vid 7 och hörde då att timmy redan var uppe och gjorde frukost till mig<3, sendan låg vi länge i sängen och myste lite och kollade på tv, sedan hörde jag bara snark och så sov timmy igen. Men det gjorde inte så mkt. Låg och kolla på två program och sedan gick jag upp och började städa, sedan väckte jag timmy för att han också skulle hjälpa till, jag tänkte inte städa ensam, speciellt inte på min födelsedag! Dock känns det inte som att jag fyller år men det blir väl såhär när man blir äldre.

Nu ska jag fixa mitt hår innan alla kommer och hitta något att ha på mig?!?!

Ha en underbar dag, det ska jag ha. Man kan ju inte vara annat än glad när solen lyser :D



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0