Träna

Sitter och kollar på tv fortfarande, men lite slappande får man göra när man har tränat, då känner man sig inte lika lat. Men kan ju inte hålla igång hela tiden. jobbar ju som sagt på lager så jag går omkring hela tiden, fram och tillbaka så det känns bra att jag inte har ett allt för stilla sittande jobb :)

Men jag gillar inte att träna och tröttnar väldigt fort på saker, så det är svårt attt hitta något man gillar och som håller i längden. Men jag tvingar mig till att träna och bara jag tränar så är det bra.
Ska försöka träna 5 dagar i veckan, ledig helger då. Det låter ju rätt bra ändå :)

Ikväll har vi ätit torsk i ugn med kokta grönsaker.
Man lägger bara torsken i en form och lite grädde och dill. Och lök eftersom min älskling är lökfantast.
Och in i ugnen och bara koka grönsaker. Jättelätt och det klarar sig själv, perfekt för mig. Hatar att laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0