En Torsdag!

Jag vet att jag har varit dåligt på att uppdatera denna veckan, men har verkligen inte kännt för att sitta vid datorn, har velat göra andra saker istället :)

På jobbet känner man att stressen snart kommer, det blir mer och mer ordrar samtidigt som vi ska ha ut katalogen nu. Imorgon ska den till tryckeriet och det är väldigt mycket som ska göras med den innan dess. Har suttit hela veckan och lagt in bilder och text, det känns som det aldrig tar slut. Men lite kul har det varit, stundvis.

Håller på att laga mat nu, är inte speciellt hungrig men äta måste man ju :)

Jaa vi var ju på varbergs kurort förra helgen och det var hur underbart som helst. Jag har inte så många bilder eftersom jag lät telefonen vad på rummet hela tiden och vi var ju och badade och fick massage och käkade gott, skönt att inte ha med mobilen faktiskt. Vi gick en promenad vid vattnet också men det var så kallt så vi gick inte så långt, vi hade inte direkt de rätta kläderna :p

Denna helgen ska vi äntligen fixa bort det stora akvariet och skaffa ett mindre, så nu kanske vi kan skaffa en bäddsoffa till detta rum. Just nu är det ett rum jag nästan aldrig är i. För jag hatar akvariet och här inne kan man bara sitta vid den stationära datorn men det är hela tiden upptagen av min pojkvänn. Och dessutom så har jag min bärbara som är mycket goare att sitta med :)
Och vi ska kolla på tapeter också tänkte jag. ska tappetsera en fondvägg i sovrummet, måste bara hitta en fin sängram också som passar bra med sovrummet :)

Nee nu ska jag terra älsklingen som sitter jämte mig. Tro det eller ej men just nu sitter jag här jämte honom med min dator, vi har ett stort skrivbord som är från ena väggen till den andra. Så här finns det plats :)

Ha en bra torsdagskväll :)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0