Hoppas på en bradag:D

God morgon!
Om ni vill veta så har jag varit vaken i nästan en timme. Jag kände att jag skulle gå upp tidig idag så jag dels kan sova ikväll och så är det härligt att gå upp tidigt.

Idag är det Liseberg som är planerat och det ska bli kul hoppas jag. Men jag vet inte varför jag inte känner för det riktigt men men så är det. Lika bra att hitta på något medan man kan, det är ju ändå söndag och offtast brukar detta vara tråkdagen och deppdagen. Men idag kanske vi kan ändrqa på det :D

Sitter ocg lyssnar på musik just nu och funderar på om jag ska gå och duscha och vad faan jag ska ha på mig då alla mina kläder ligger i tvättkorgen....

Kanske skulle packa ner lite mer saker i flyttkartonger, då gör jag iallafall något vettigt :D Men det är ju ändå ett tag kvar tills vi flyttar men ändå. Det kliar fingrarna :P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0