Det är väl så vardagen är, jävligt tråkig!

God kväll!
Sitter här och kollar på fuskbyggarna på TV4!
Man blir ju rädd när man ser vad som kan hända och hur människor lurar andra.
Jag som någon gång vill bygga eget hus också.
Det är så himla mycket man måste tänka på med försäkringar, avtal, kontrakt,
kommunens krav och mycket mycket mer!
Det kan bli riktigt dyrt när man inte är extra noga!

Dagen har bestått av jobb och sedan tvätt när man kom hem!
Det är väl så vardagen är, jävligt tråkig!
Jag började idag på inspirationsbok, men det tog slut ganska snabbt med det
eftersom limmet tog slut. Så imon är det lim som ska inköpas och sedan ska
det arbetas flitigt med något jäkligt smart!


(Ett exempel, inte min alltså)


Jag borde gå och sova nu!
Är ganska trött och jag vet att jag kommer vara död imon och jag inte sover snart.
Mn måste ju orka jobba hela dagen imon med!



//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0