Vardagen

God middag!
sitter hos Frida just nu och gör inte så mkt.
Har hjälpt till med att städa undan julen här =).
Visst är det skönt när man äntligen får undan den skiten och kan se fram emot våren?
Jag är som sagt inte så för julen och allt det.
Men visst är det mysigt att träffa släkten och allt.
Det blir ju inte så ofta man träffas allihop iallafall.

Underbart väder har vi idag, kallt men solen värmen en hel del så det är
inte så farligt.
Bilen håller på att krångla nu också när det är så kallt.
Förar dörren går inte att stänga, den bara fryser så ibland för man åka med öppen dörr.
Alltså man får hålla i dörren samtidigt som man kör, det kan vara lite knepigt i kurvor och så...
Men men förhoppningsvis kommer våren tidigt och är här på nolltid.
Hoppas, hoppas, hoppas :D

På fredag ska jag på jobbintervju igen och det ska bli riktigt kul.
Hoppas jag verkligen får jobbet.
Det skulle vara så underbart att äntligen få ett heltidsjobb.
Även om jag nu har ett vikariat som börjar i mars på verktygsboden.
Men jag tar hellre ett heltids jobb nu än att vänta.
Så nu får alla hålla tummarna för mig.
Timmy jobbar ju dag nu också så det är underbart, men han ska väl snart börja jobba
natt igen och det är hur tråkigt som helst.
Jag som trivs så bra med att sova varje natt med honom igen.
Men men så är väl livet ibland.
för hoppningsvis, om jag får jobb, slipper jag jobba helger och kan umgås med han då.
Men det är inte kul ändå...

Nu ska jag dra mig
Ha en bra dag <3

//Johhy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0