Massa babbel...

God morgon!
Idag är jag uppe tidigt trots att jag är ledig.
Jag ska nämligen iväg och klippa mig snart.
Det ska verkligen blir härligt att klippa av topparna och lägga i lite ny färg.

Igår jobbade jag och gjorde inte så mkt mer.
Kollade på film med älskligen och gick och la mig ganska tidigt.
Men så blir det när man jobbat en hel dag.

Älsklingen ligger och sover fortfarande, fick stränga order att
verkligen inte väcka honom idag.
För han är nämligen ledig idag :D

Jaa idag ska jag väl inte göra så mkt.
Lovade min syrra att följa med henne till knalle.
Så det är väl vad jag ska göra.
Och kanske spendera lite tid med älsklingen nu när han är ledig idag.

Ne nu kan jag inte sitta här och tjöta.
Ska fixa det sista innan jag åker.
Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0