Ledighet =)

God morgon!
Här sitter jag hur trött som helst och ont i nacken.
Lyckades få ännu mer ont i natt och kunde inte sova så bra.
Men men det är bara att kämpa emot tröttheten och gå upp..
Idag är det jobb som gäller för mig.
Det blir nog bra.
Sen är jag ledig i tre dagar och ska ha kul.

Lördag är redan planerat, hem till F & C och ha spelkväll :D
Hoppas jag inte förlorar i buzz...
Men kommer antagligen att göra det, jag gör alltid det :p

Timmy står i duschen och ska snart köra mig till jobbet.
Han är en ängel :D
Annars hade jag behövt tagit bussen för som går exakt nu.
Och det hade jag inte orkat.
för då hade jag behövt gå upp i gryningen, hahah.
Nee så farligt kanske det inte är, men jag hade behvöt gå upp mkt tidigare.
Nu ska jag förbereda mig för avfärd.

Ha en bra dag
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

ah fy fan för buss, spec nu när det är så jävla kallt



<3

2010-01-07 @ 10:21:02
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Mamma och gravid!

Jobba lugnt ;) Ses på lördag! :)

2010-01-07 @ 11:39:18
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0