Klantig som faan..

God kväll!
Har varit hemma en tag nu efter jag slutade.
Var och hämta buzzers och spel som vi hade beställt.
Så just nu sitter Timmy och spelar medans jag sitter här och skriver.
Råkade dock beställa ett psp spel istället för ps2 spel så nu är jag deppig.
Men men får la bara skicka tillbaka det och hoppas på det bästa.
Men lite klantig känner jag mig, arg på mig själv är jag också...

Håller på att laga lite mat också.
kyckling och potatisgratäng blir det.
Riktigt mumsigt hoppas jag på att det blir.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.
Har inte så mkt att tillägga just nu.

Ha en bra kväll!
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

när ska vi sjunga singstar igen då :O? :D

2010-01-08 @ 11:54:18
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0