JOBB :D:D:D:D

God morgon!
Jag är uppe ganska tidigt för att vara en lördag men
jag ska iväg och jobba så det är inte så konstigt.
Apropå jobb så har jag fått ett heltids jobb.
Jag är överlycklig, jag som har sökt så många jobb.
Det är på ett tyglager och det ska bli hur kul som helst.
Jag börjar på onsdag, den 27e =)

Ska jobba kvar helgerna på verktygsboden till en början
men sen får vi se hur det blir :D

Igår kväll var jag hemma hos pappa och Sussie och käkade mat och
kollade lite på lets dance. Vi satt och snackade lite och hade det mysigt.
Sofia kom förbi en stund innan hon skulle på bio också.
timmy ville inte följa med utan var och drack öl med sina kompisar istället.

Natten har varit orolig. Har sovit jättedåligt.
Bland annat för att Timmy har snarkat och legat en millimeter nära mig.
Och ibland har jag fått en armbåge i huvudet.
Fan vad arg jag var p honom.
Men jag försökte väcka honom, men det gick verkligen inte...

Men jag ska dra mig nu och fixa det sista innan jag beger mig mot jobbet.
Ha en underbar dag<3


//johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet, vad roligt för dig :)

2010-01-23 @ 12:21:42
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0