Hemma hos mamma

God kväll allihopa!

Sitter i soffan hemma hos mamma och Sofia just nu och kollar på film! Kommer ej ihåg vad den heter men jag hänger inte alls med och är inte speciellt intresserad av den heller! Men Joachim, mamma och timmy verkar gilla den! Så jag får väl sitta här ett tag och inte göra så mkt tills vi åker hem!

Känner mig verkligen på städhumör just nu och timmy väl inte hem för han vill inte bli tvingad att dammsuga eller något! Men det skulle väl jag aldrig göra! Hehe!

Helgen har varit lugn och jag har verkligen vilat mig nu tills imon och det känns jätteskönt! Men det hade inte skadat att ha en ledig ta till:). Men jag har mycket att lära mig på mitt nya jobb så det är väl bra att få jobba så mkt som möjligt nu i början! Det finns ju en del grejer som är lite knepiga att komma ihåg och så vidare!
Timmy skulle visst jobba natt ikväll vilket suget eftersom det har varit så skönt att ha honom vaken på dagarna och på natten i sängen jämte mig:) men han skulle jobba för en kollega som tydligen hade blivit magsjuk, usch!

Ne nu ska jag väl göra något annat tills filmen är slut!
Ha en fortsatt bra kväll:)

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0