Biolover :D

Tjenare!
Sitter här och kollar på iPhone 3G s, som jag ska köpa :D
Jag vill ha den nu.
Jag hatar mig själv ibland jag blir så exalterad och måste verkligen
ha den grejen med en gång eller om man ska göra något, så vill jag
helst göra det med en gång. Inte vänta i evigheter.
Det ska göras dirket annars kan det nästan kvitta :p
Haha, så är jag.
Inte alltid bra men ibland.

Ikväll blir det bio IGEN.
Igår var vi nämligen på Avatar 3D, som i övrig var skit bra.
Alla borde se den i 3D, riktigt häftigt.
Men ikväll blir det snabba cash iallafall.
Den verkar riktigt bra och timmy har läst boken, eller snarare
lyssnat på talbok. Men ändå, på ett sätt har man ju läst den då, hehe.
kl 21.00 börjar den och som tur är så har jag redan köpt dem med
presentkort på sf.se och kan därför komma 5 minuter innan och hämta
ut dem om jag vill :D
Hur gött som helst att inte behöva hämta dem 1 timma och en kvart innan
filmen börjar.


Så nu är jag hemma och väntar på att vi ska åka iväg och kolla på filmen.
Undra vad jag ska göra tills dess, städa kanske?

Jaa, just det.
Jag var ju på jobbintervju idag också, som gick jättebra tyckte jag.
Så jag hoppas att hon ska ringa igen nästa vecka.
Hoppas, hoppas, hoppas.
Jag tyckte att jag fick jättebra kontakt med henne.


Nu ska jag göra annat.
Ha en underbar och mysig kväll.



//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0