Blaaaa blaa blaaaa

God morgon!
Har percis ätit frukost och gjort mina tumövningar, det går mycket bättre idag än vad det gjorde i måndags när handen/tummen blev fria ;) Men jag klarar inte allt ännu. Försöker lyfta små väldigt lätta saker och bläddra i tidningar eller böcker för det var tydligen jättebra övningar det med. Så nu hoppas vi på förbättring till den 20:e så jag kan börja jobba igen och tjäna pengar. Känner mig fattig...


Igår kväll var jag hemma hos mamma och sofia och lagade lite mat med Tompa och Sofia. Det var kul. Vi spelade även lite kort och kollade på vänner och family guy bloopers på youtube. Så jäkla skojj. Sedan fick jag även se bilder från deras resa, det såg så himla härligt ut. Nu är det faan jag som ska åka nästa gång. Annars är det inte rättvist.


Sofia i fullgång med maten...


Mörk bild, men Tompa förbereder lite ;)


Ina var med i köket och såg till att allt gick rätt till :)


Kitty var ute på balkogen och slappade hon...


Första bilden på min arm efter gipset hade åkt av. armen var riktigt
äcklig om ni ville veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0