Barcelona, hejdå vix och trosor!

God kväll!

Timmy har nyss åkt till jobbet och jag sitter här i min ensamhet med tv:n på
i bakgrunden.
Dagen har bestått av shopping innan Barcelona och avsked av Vix som åker till London
innan jag kommer hem till Sverige.
Jag kommer sakna henne otroligt, har varit så skönt att ha haft henne hemma i Borås
över sommare.
Bara någon kilometer bort om man behöver prata eller bara flumma och umgås.
Men vi ses väl till jul och jag inte kommer ner och hälsar på innan det!
Hoppas det =)
Shoppade en ny sminkväska, som jag kan få plats med allt mitt smink i.
Köpte även en svart kjol som jag ska ha med mig på resan, nya trosor.
Verkligen i behov av det. Rensade nämligen ut garederoben för någon dag sedan
och slängde gamla kläder och urtvättade trosor, finns det något osexigare?
Dags för heta nya och bekväma underkläder.
Det påminner mig om att jag måste köpa en ny behå inom snar framtid.

Jag har packat lite idag, fick ta den större väskan, mamma är snäll!
Jag har snart fyllt den och jag har inte packat ner allt än.
Hoppas allt får plats bara. Men det tror jag nog.
Brukar vara ganska bra på att packa lagom till skillnad från min syrra.
Som gärna packar lite extra, haha.
Men det för henne till den personen hon är =)

Vad har hänt mer den senaste tiden då?
Jo har köpt ny tv-bänk på Ikea, läst ut boken män som hatar kvinnor och har påbörjat del två,
flickan som lekte med elden.

NEEEEEEEEEEEJ!
Det är avsnitter i CSI som warrick dör, fan vad jag lipade till det avsnittet när jag såg det
första gången för ganska länge sedan.
Han var en av mina favoriter i den serien.
Lite tårögd blir man allt igen.

Men åter till vad som hänt senaste tiden....
Jag har jobbat och stått i.
Haft lite ledig för första gången på hela sommaren så det känndes skönt.
Jaa, jag vet itne vad jag ska säga, eller jag kommer inte ihåg allt som hänt.
Så ni får väl leva i lite ovisshet.
Men det vet jag att ni klarar.

Nu ska jag väl gå och lägga mig och somna till något program på tv.
Det brukar bli så.

Ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0