Lite sömn och en tråkig höstdag :(

God morgon gott folk!
Efter en konstig natt och inte så mkt sömn sitter jag här.
Har vaknat flera gånger under natten/morgonen.
Men för 30 minuter sedan bestämde jag mig för att gå upp istället
för att ligga där och försöka sova.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Har inte riktigt kommit så långt.
Eftersom jag har varit sjuk så har jag bara tagit en dag i taget.
Men nu när jag verkar vara frisk, ta i trä, vet jag inte vad jag ska hitta på.

Himlen ser grå och trist ut.
Härligt att jag missat alla fina höstdagar när jag var sjuk.
Hösten är ju min favorit =)
Men men det är sånt man får leva med.



Nee nu ska jag sätta på lite kaffe och be Timmy köpa med sig mjölk hem från jobbet.
Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0