Länge sedan....

God morgon på er!
Nu var det hemskt länge sedan jag uppdaterade här.
Men jag har inte haft någon tid faktiskt.
Har jobbat sedan förra torsdagen och varit hur trött som helst.
Men imon är det helg, fast jag ska iofs jobba imon med, men det
är bara någora timmar sedan har jag söndagen ledig :D

T har jobbat natt, han har inte kommit hem än.
Och jag ska iväg om en stund.
Mamma kör mig till jobbet eftersom T har bilen.
Fan vad svårt det kommer bli i sommar när vi kommer jobba såhär.
Men ska kolla om jag kan ta mammas gamla bli och ha.

Imon fyller E 18 år, vet fan inte vad vi ska köpa till honom.
Helst en spritflaska eller ngt men det känns inte så bra på
något sätt, haha.
Ska råd fråga mamsen sen :D

Igår lagade jag en massa mat som jar har fryst in.
Det blev biffar, köttbullar och köttfärslimpa.
Allt infryst som vi ska senare.
Det är ju lika bra att laga allt på en gång =P

Just nu sitter jag och käkar frukost och väntar på mamma.
Ska snart ta på mig arbetskläderna.

Måste dra, ha en underbar dag <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0