Jaha....

God morgon gott folk!
Idag är det jobb som gäller och jag är hur trött som helst.
Som vanligt, när man ska jobba.
Igår var det S bal och hon var hur fin som helst.
Hoppas dem hade det riktigt kul :D
Solen lyser idag och V kommer hem till lilla Borås för att stanna
hela sommaren. Äntligen :D
Ikväll blir det nog utgång med tjejorna.
För att fira att V har kommit hem :D

Håller på att göra frukost nu och ska snart dra mig.
T är i ulricehamn och firade igår M´s student.
Men kunde inte följa med då jag ska jobba och att
det var balen som gällde för S.

Fint väder är det iallafall ute, det kommer vara varmt som fan
i kassan idag. Det är alltid så.
Skit varmt på sommaren och skit kallt på vintern.
Hoppas fläktarna har kommit upp :D

Nee vad ska man mer säga?
Måste egentligen åka till systemet, men det är la stängt idag eller?
Det är ju pingstafton och allt är typ stängt.
Har la en vinflaska hemma, men vet ej hur den smakar.
Fick det när jag fyllde år.
Och har aldrig druckit den innan.
Men men vi får la se hur det går med det :D


Nu ska jag dra mig.
Ha en underbar dag<3








Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa det funkar fin fint för mig :P ja är alltid party ;)

2009-05-30 @ 13:56:01
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0