Grey´s och Födelsedag

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här.
Har bara haft annat för mig.
Jobbat och sååå..=)

Har precis kollat på säsongs avslutningen på Grey´s anatomy.
Fan vad jag äbåde älskar och hatar den serien.
Man gråter så man får ont i huvudet.
Och vilket jävla slut.
Vill fan inte vänta till nästa säsong.
Så länge kan jag inte vänta....

Men men, imorse när jag vaknade tränade jag en stund
och sedan kom T hem från jobbet.
Vi käkade fukost tillsammans och sedan gick han och la sig.
Och jag kollade på Grey´s.
Nu sussar han sött och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske ett träningspass till eller städning.
Hmm....
Garderoben behöver ju iofs städas.
Men det kommer bli så jobbigt eftersom det ser ut som ett
bombnedslag där inne.
Men men...

Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska köpa till T nu när han fyller år
på fredag.
Och så min plan som jag hade gick i bitar, eftersom han nu skulle
jobba och kommer hem på morgnonen och behöver sova.
Och det var då jag hade tänkt göra min lilla överraskning.
Men jag har en Plan B, men den är inte ens hälften så bra.
Men men vad ska man göra, jobbet styr ju ens liv.

Nu ska jag ta tag i något att göra.
Ha en underbar dag <3











Kommentarer
Postat av: E.K

Tog en liten titt i din blogg och lämnar ett spår efter mig :)

2009-05-21 @ 10:51:38
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0