En underbar helg<3

Tjenare!
Då var det måndag igen och en tråkig vecka.
Har spenderat min helg i Herrljunga.
Frivoltencup har det varit, folk som har hoppat
trampolin och DMT.
Det har varit hur härligt som helst.
Helt fantastiskt duktiga har dem varit också.
Sedan har det varit himla skojj också.
Har tagit en massa kort som jag hade velat visa men nu
kan jag inte hitta sladden till min kamera. Fan vad arg jag blir.
Men men sånt är livet.
Vi har iaf festat en del och bara haft det gött.

Lön på onsdag för mig och det är det enda positiva denna vecka.
Ville verkligen inte att helgen skulle vara slut.
Men det kommer en ny, men då är det jobb såklart =(

Vet inte riktigt vad jag ska göra, men det återstår att se.
Ha en underbar dag<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0