En massa skojj :D

God kväll gott folk!
Dagen har bestått av diskning, tvättning och shopping=)
Fick med mig lite söta tunikor och liknande från knalle/stan.
T köpt lite tröjor på MQ.
Så nu kommer vi vara välklädda allt :D

Håller på att laga lite mat.
Har ännu en gång påbörjat GI.
Och ikväll blir det kyckling och blomkålsmos, typ.
Potatismos fast istället för potatis så är det blomkål.
Det är hur gott som helst.
Blev jäkligt sugen på kina mat innan, men så tog jag tag i mig
själv och började laga kyckling, go me :D

T är och fiskar med R.
Hade tänkt att följa med, men sen tänkte jag att det är kallt och
att jag inte alls är intresserad av fiske och kände att det passade
bättre om jag stannade hemma.
Roomservice börjar ju snart, så det ska jag kolla på.

Nej nu måste jag gå och kolla till min kyckling.
Ha en underbar kväll<3









Kommentarer
Postat av: Johanna

Får ta o ses snart nån dag o hitta på något :D

2009-05-28 @ 14:31:32
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0