Blaaaaablaaablaaa

Jaaa då var kl halv 9 redan.
Somnade en stund jämte älsklingen.
Och nu känner jag mig jätte seg, hahah....

Har velat dammsuga hela dagen men har inte kunnat eftersom
T ligger och sover och jag vill inte väcka honom.
Så jag får se om han vaknar snart, annars kanske det är okej
att väcka honom med dammsugare nu när kl är rätt mkt, hihi...

T´s lillbrorsa ska bo här tills på fredag.
Det ska väl bli rätt mysigt.
Vi ska alla åka upp till herrljunga på fredag.
Så det passar ju jättebra.

Just det, jag skulle egentligen ha laddat upp bilder på
när jag var iväg förra veckan och åkte runt i lasbilen med T.
Men har helt enkelt glömt det.
Fast nu orkar jag verkligen inte göra det.
Så det blir väl kanske imon eller senare.

Nu ringer T´s väckarklocka och jag måste dra.
Ha det underbart <3















Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe jaa det får vi verkligen göra.. vore fett sköj allså! :P och att jag inte skrivit så mkt är för att jag fick mitt nät igår ;)

2009-05-19 @ 21:52:35
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0