Bad och inbjudningskor

God eftermiddag får man väl säga nu.
Har precis tagit ett härligt bad och nu är jag hur ren som helst.
Skulle åkt ner till stan idag och köpt present till T, men så blev
det inte.
Får ta det imon innan jag ska tvätta.

Dagen så här långt har jag hunnit träna lite och sedan
gjort min systers inbjudningkort till studenten.
Det blev riktigt bra.
Har tyvärr ingen bild på denna datorn, men ni kanske får se en annan gång.
Så det har varit kul.
Men jag kommer inte alls ihåg mycket av photoshop.
Har inte arbetat där i på evigheter, men efter ett tag lossnade lite iaf.
Men men får la sitta lite där och kika så kanske jag snart snappar
upp mina gamla lärdomar om det.

Denna dagen har varit ganska tråkig.
Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Men ni får ha en underbar dag<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0