Underbar dag !

Igår var en underbar dag.
Jag hade ett späckat schema att följa.
Det började med att vi skulle lämna tillbaka ståborden
på MakeIT.
Mamma var här vid kvart i 8 =)
Sedan bar det av till Verktygsboden och köpa lite grejer och lämna
tillbaka häftpistolen jag lånade.
Sen var vi tvungna att åka hem eftersom klockan inte var så
mycket och inget hade öppnat.
Efter lite frukost och kaffedrickande åkte vi till stan för att växla pengar.
Efter det så åkte vi till netonnet för att köpa minnes kort och fodral
till min lilla digitalkamera.
Nu kan jag ta över 1800 bilder om jag vill =)
Nu ska det fotas i london minnsan =)

Sedan efter det drog ajg en sväng till farmor och farfar.
Där bjöds jag först på underbart god mat och spelade
en massa alfapet och flamsade med farmor.
Har no aldrig sett henne skratta så mycket.
Vi båda grät av allt skratt =)
Helt underbart =)


                                      


Och vi får ju inte glömma söta lissa, deras katt som var söt men otroligt tråkig
när det gäller att leka med sina leksaker =)


                                                                                  


Några spel senare och en våg i ena handen kom jag hem till
en sovande men otroligt söt Cookie =)



                                                                             


Kvällen bestod av att kolla på tv och ta det lungt!
Somnade som en stock under programmet ballar av stål.
Orkade inte hålla mig vaken.
Men men får se det idag kanske?!


Nu måste jag dra ha det bra<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0