Snart =)

Jag är fruktansvärt förkyld och orkar inte vara sjuk mer.
Men om vi lägger det åt sidan så fyller jag snart år.
Jag blir 20 år och får då göra det mesta.
Jag längtar med en liten rädsla faktiskt.

Fest på fredag och det kommer bli trångt kanj g lungt säga.
22 personer i en etta är inte att leka med.
Men vi ska lyckas få plats med en stor soffa, köksstolarna och 2 ståbord.
Jag hoppas att det går =)
Lördagen vet jag inte hur det blir.
Kanske krogen, men som det ser ut nu har jag inga pengar och så
jobbar jag hela helgen...

Sedan är det ju London som väntar efter det.
Det ska bli hur kul som helst.
Få träffa V och M...
Kommer ha mer kul än vad jag har haft på länge.
Det är ju liksom London.

Nu måste jag ut med hundarna <3









Kommentarer
Postat av: Johanna

När är det du fyller :O

2009-03-18 @ 02:09:52
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0