Sjuk

Har precis ätit frukost och tagit min penicillin..
Jaaa, jag har fått tabletter mot mitt halsont nu i alla fall.
När jag var på vårdcentralen i fredags så visade testerna ingen halsfluss.
Men dem tog en odling som skulle var över helgen och igår
ringde dem och sa att det var en bakterie.
Så nu sitter jag här med penicillin.
Och igår började jag också få ont i magen.
Så det är inte min lucky period just nu...

Håller på att skriva ner lite saker jag ska ha med till London.
Jag vet att det är lite tidigt men, jag vill vara på den säkra
sidan då drömen gjorde mig uppjagad.
Så nu börjar jag så smått redan.

Tvättid idag, orkar fan inte.
T får la tvätta medan jag ligger i soffan och kurerar mig.
Men sen vågar jag inte riktigt låta honom göra allt själv :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0