London, Baby

Snön ligger som ett tung täcke ute och jag hatar det.
Varför måste den fina vårsolen försvinna in i det mörka igen.
Jag är redo för vår nu, inte tillbaka in i vintern.
Men antagligen är jag bara en person som tycker och känner.
Inte någon som kan påverka något, inte vädert i alla fall.

Idag är jag ledig från jobbet och det känns ganska skönt
eftersom jag ska jobba hela helgen.
Vet dock inte var jag ska göra denna fredagkväll.
Kanske bara bli hemma med mys eller så drar jag till
mum och hälsar på lite.
Vi får se vart dagen för mig.

Måste städa upp lite här hemma men det är väl det ända.
Det krävs ju inte en hel dag för.


Snart bär det av till London, jag längtar så mycket att jag snart spricker.
Känns skönt att komma bortanför gränserna av Borås och Sverige.
Kommer bli hur kul som helst då jag både får träffa M och V.
I can´t wait =)


Ha en underbar dag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0