London baby !

God morgon!
Sitter här och dricker kaffe =)
Och är hur glad som helst eftersom idag är dagen då jag
ska åka till London.
Det ska bli hur kul som helst.

Har städat köket just nu lite.
För idag är det städ-/tvättdag.
Det sista plaggen som ska med ska tvättas.
Jag är lite osäker om på allt kommer att få plats.
Men det ordnar sig nog.

T ligger och sover och jag är uppe före honom som vanligt.
Snackade med J innan och han ska ta med två kompisar också till
london så får se hur det går med sovplatserna.

Det ska bli så kul att träffa V också.
Det var ett tag sedan hon var hemma i Borås.
Så nu ska jag träffa henne i London och hon ska visa mig
sin vardag och allt roligt hon gör =)
Kan kanappt bärga mig...hihih..!

Ne nu ska jag dra och städa toaletten lite.
Ha en underbar dag <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0