Födelsedag och all fokus på mig =)

God förmiddag!
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på mina presenter jag fick.
och korten är självklart tagna med min nya digitalkamera =)
Jag är så glad =)


Ny kaffekokare av Pappa och S =)



Äggkokare av T´s mamma =)



Presenkort påLenHud av pappa och ett av Familjen S =)




Alfapet av farmor och farfar =)



Handdammsugare av J =)



Skor av min morbror M =)




Och så fick jag även resa till london av min mamma och syrra.
Och ett litet smycke av till mitt armband av min syrra också.
Pengar både svenska kronor och engelska pund.
Ljuskoppar av T´s mormor och morfar samt presentkort på hedbergs guld + vin =)
Digitalkameran såklart, av mina kära mamma =)
Och en massa blommor och grattiskort =)


Jag hade en rikgit trevlig födelsedag detta år.
Och jag har faktiskt varit på bolaget också.
Jag fick visa legg, men det visste jag nästan att jag skulle få.

Ha en underbar dag, för det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: vix

åh nu vill jag också fylla år! skorna var jättefina, liknar mina lila pumps från MQ :D



SNART KOMMER NIIII!!!!! :D:D:D:D:D <3333

2009-03-24 @ 01:14:22
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0