Bästa festen ever =)

Igår var det livat i den lilla ettan =)
Vi var totalt 26 personer och vi hade skit kul.
Jag bjöd på mat och dricka och vi snackade och hade
hur trevligt som helst.
Hade velat gå ut men så ska jag jobba idag så det blev inte så.
För jag kunde ju inte dricka för mycket då hade jag
inte kunat ta bilen till jobbet.
Och att åka buss det orkar jag verkligen inte.
Då måste man typ gå upp 3 timmar innan man börjar...

Men iallafall...
Fick en massa bra presenter.
Det kommer upp bilder sedan med mina nya digitalkamera som jag
också fick.
Riktigt härligt var det att alla kunde komma.
Och farmor som hade bakat min favorit tårta =)
Hon är för underbar <3

Nu är nästa stora grej london.
Vi åker på onsdag och jag har lite panik.
Ska bara ha handbagage med mig och det
får max väga 10 kg.
Jag måste provpacka och köpa en våg :S

Nu måste jag dra <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0