Tangentbord=)

Äntligen kan jag skriva igen!
Vårat tangentbord gick nämligen sönder!
Men idag var T och köpte nytt, eller fick på garantin.
Men han tog ett som var lite dyrare så vi får hoppas på att
detta håller lite bättre :D
Det är coolt också då det lyser färger under tangenterna!
Det var några olika färger,men vet ej hur man gör så kommer inte
ihåg vilka färger det var som man kunde få!

Idag har jag jobbat, öppnade för första gången och det
gick hur bra som helst.!
Slutade därför tidigare, hur skönt som helst att komma hem typ 2 timmar
tidigare än man brukar :D

Imon är jag ledig om dem inte ringer in mig!
Beror på hur mycket det är att göra =)

Nu ska jag inte sitta här längre, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0