Hahaha

Detta är lite löjligt men jag gillar att fylla i sånt här...
so, here you go....


I fyllan har jag..

(x) Deckat
(x) Spytt
(/) Vaknat hos en främling
( ) Tappat bort mobilen
(x) Haft minnesluckor
(x) Tagit emot alkohol från en främling
( ) Tagit droger
( ) Liftat
( ) Dansat på ett bord
( ) Strippat
( ) Bråkat med polisen (tjafsat iaf)
(x) Kissat utomhus
( ) Tappat skorna
( ) Åkt ambulans
( ) Varit i slagsmål
( ) Varit otrogen
(x) Kysst en av person med samma kön
( ) Haft sex med en person med samma kön
(x) Varit inne på krogen
( ) Varit inne på krogen och varit under 18
( ) Åkt in i fyllecell
( ) Blivit tagen av polisen
(x) Hickat
(x) Kört ”tequilarace”
( ) Somnat utomhus
(x) Nakenbadat
( ) Tappat trosorna/kalsongerna (tappat?)
(x) Ljugit för dina föräldrar
(x) Sagt en hemlis
(x) Festat utomlands
( ) Vaknat upp på annan ort
( ) Blivit målad i ansiktet
( ) Målat nån i ansiktet
(x) Festat fram till morgonen
( ) Sovit i tält
(x) Gjort sönder någonting
( ) Busringt
( ) Spytt i en bar
( ) Tappat alla dina pengar
(x) Åkt taxi
(x) Sett ett slagsmål
( ) Förstört en fest
(x) Druckit med en familjemedlem
(x) Rökt
( ) Snusat
( ) Rökt cigarr
( ) Hoppat från en balkong
(x) Velat dö
( ) Tagit medicin tillsammans med alkohol
(x) Slängt en glasflaska i marken
(x) Blivit ovän med någon
( ) Ramlat i vatten
( ) Varit på en festival
(x) Sluddrat
( ) Somnat i ett badkar
(x) Raggat
(x) Blivit uppraggad
(x) Sjungit högt
( ) Rakat bort allt hår
(x) Haft sex
( ) Kört bil
( ) Sniffat något (grillkrydda, hockeypulver osv)
(x) Snubblat
( ) Dragit ner byxorna för att visa rumpan
( ) Visat brösten haha JAaa
(x) Träffat roliga människor
(x) Beställt mat
( ) Sovit på en parkbänk
( ) Festat själv
(x) Snattat alkohol
( ) Sovit i en trappuppgång
( ) Varit med om en bilolycka
( ) Sett någon dö
(x) Gråtit
(x) Skrattat




Vem är i rummet med dig ? T
Vem fick du sms av senast? S
Vem tänker du på nu? Farmor och farfar
Vem pratade du senast i telefon med? T´s mum
Vems hus var du senast i? T´s mormor och morfars hus
Vem önskar du att du var med nu? V som är i London
Vem är din favoritsläkting? hmm, min morbror =)
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Går inte i skolan
Var är din mobil? i min handväska
Var är din mamma? Hemma, tror jag
Var sover du? I min lägenhet i min säng
Var handlar du mest? allt från mat till inredning
Vart åkte du senast bil? Till T´s mormor och morfar
Var i ditt rum är du? jag sitter i mitt vardagsrum vid datorn
Vad åt du senast? Spagetti
Vad drack du senast? Dricker kaffe just nu
Vad är det för färg på dina byxor? Blå
Vad är den närmaste saken som är blå? mina byxor, hahah
Vad gillar du mest med skolan? går inte i skolan nu men alla människor i såfall
Vad har du på fötterna? har strumpbyxor på mig sååå...
Vad är din favoritfärg? Svart, vit, röd, en speciell blå färg
Vad är din favorithemsida? Min blogg
Vad är ditt favoritskomärke? Det var jobbigt, finns så många fina
Vilken film såg du senast? XIII
Vad hör du just nu? Ljudet från tv:n
Varför går vi i skolan?
För att få en utbildning
Varför är alla besatta av OC? Ingen aning, men det är lite kul faktiskt.
När är din födelsedag?
19 Mars
När köpte du senast nya byxor? kommer ej ihåg.
När var senaste gången du tände ett ljus? För några dagar sedan
När var du senast i skolan? 5 juni 2008
När träffade du din pappa senast? vet inte, för någon vecka sedan kanske.



Tonåren:
Hur gammal är du?
- snart 20 år =)
Har du det bra hemma?  - Jag bor inte hemma
Har du bra självförtroende? - Ja det har ju förbättras om man säger så, men kan förfarande bli bättre
Kan du lita på dig själv? - Ja oftast
Hur tycker du att ditt liv är? - Med tanke på hur jag mår just nu så kan det just nu inte bli bättre
Har du ett bra liv tycker du?  - Jo det är helt okej
Vill du ändra på något i ditt liv? - Jag vet inte...
Är du nöjd med din kropp? - NOOOO
Något du vill ändra med din kropp? - Mycket

Kärleken:
Har du någon kille/tjej?
- Ja
Vill du ha kille/tjej? - jag har min älskade T
Gillar du någon nu? - Jaaa det är klart :D
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? - Ja med många
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Både och

Vänner:
Har du bra vänner? - De bästaste
Du tycker om att va med dina vänner? - Finns det ngt bättre
Har du många vänner? - Tillräckligt
Vad heter dina bästa vänner? - V, M och E
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller många som man inte kan lita till hundra? - Få bra vänner

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder?
- Ja
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Ja
Har du fått höfter? - Hmm ja
Du älskar att shoppa? - Jag älskar det =)





Nöjd med:
[ ] Ögon
[ ] Näsa
[x] Händer
[ ] Fingrar
[x] Naglar
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[x] Öron
[x] Ögonbryn
[ ] Ben
[/] Ansikte
[ ] Hy
[ ] Lår
[/] Hår
[x] Röst
[/] Fötter
[ ] Tår
[ ] Rygg
[ ] Armar
[x] Rumpa
[ ] Mage
[ ] Helheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0