Förkyld som in i helvete...

God morgon på er!
Jag sitter här och har precis ätit upp en mannafrutti :D
Jag älskar dem, bättre än risifrutti =)
Vaknade i hyfsad tid idag och det känns skönt.
Är förkyld som bara den och ont i huvudet hela tiden :(
Drömde en sjuk dröm med någon båt och någon hund :S
Kännde mig förvirrad när jag vaknade, haha :P

Imon är det nyår och känner inte för att fira det om jag mår såhär.
Jag vill itne vara sjuk...
Men jag måste till bolaget idag om jag nu firar imon, annars har jag bara
en jäkla massa öl i kylen :p

Jag har iallafall plockat i ordning lite här hemma.
Tagit ner tvätten i badrummet och plockat bort alla Timmys jävla
cola burkar....
Såå nu funderar jag på att göra min redo för att åka iväg =)

Nu ska jag äta en macka också.
Annars kommer jag snart bli hungrig imon någon timma.


//Johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig ♥

2009-12-31 @ 14:03:04
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0