Handtag

God morgon!
Eller ja det är väl forfarande morgon, men jag har varit vaken ett tag.
Ska snart iväg till jobbet.
Ska betala mina handtag till skåpsluckorna idag och köpa skruv.
Monterade alla handtag igår och det blev verkligen hur fint som helst.
Mycket bättre med nya fina handtag i stål.


Dem ser ut ungefär såhär, det är nästan helt identiska.
Vi hade vanliga trä handtag innan som jag verkligen inte gillade
så jag gjorde någonting åt det :D

Ikea är det som gäller om två veckor också, det ska bli kul =)
Få lite nya grejer igen och kolla på tv-bänk och nytt köksbord.
Vill även tapetsera om i köket, det ser verkligen fult ut där nu.
Men men, vi får se hur det går med det =)

Nej nu måste jag rusa till bilen och åka till jobbet.
Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0