hihihihihi

Sitter nu här och hör alla T´s kompisar prata i vent.
Lite roande faktiskt.
Kom hem för ett tag sen från E.
Vi hade tjejmiddag/födelsedagsmiddag.
Bjöds på vegetariskt eftersom hon är vegitarian.
Riktigt gott faktiskt.
Och chokladtårta/kaka =)
Det går alltid hem hos alla så det var perfekt.

Kom först inte in genom ytterdörren då den låses vid halv 10.
För vi har tydligen bara en nyckel nu och jag vet inte
vart den andra har tagit vägen.
Och eftersom T jobbar natt så blir det lite klurigt.
Så jag fick slita upp dörren och jag kom in.
Fan vad överlycklig jag blev för det.

Imon är det jobb igen.
Känns ganska drygt eftersom jag är så sjukt trött dessa dagar.
Men annars är det hur kul som helst.
Trivs verkligen super bra där<3

Nu ska jag sussa.
Men vi höres ha det underbart <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0