En massa skit, haha<3

Little V is back in town=)
Har saknat henne, även om det bara har gått några dagar sedan
jag träffade henne i London.
Men imon får jag träffa henne igen <3

Dagen har bestått av jobb och sömnbrist.
Kunde inte sova igår när T inte var hemma.
Jobbade hela natten gjorde han...=(
Men bra på ett sätt med såklart :D
Mer pengar till oss så vi kan köpa en platt-tv, hahahah =)

Imon blir det frisören och T ska också klippa sig.
Men jag vet inte riktigt hur.
Var länge sedan han var hos frisören eftersom han bara brukar
raka av det.
Men jag tyckte han skulle gå med mig så jag betalar hans klippning
så att han verkligen går dit och får lite frisyr =)
Jag ska iaf färga mitt hår och klippa det.
Vet ej vilken färg jag ska ha på min slinga....
Rött som vanligt eller ngt annat?
Jag gillar ju rött, så varför inte köra på det vanliga =)


ledig i 2 dagar och sedan blir det jobb i 5 dagar, en ledig dag
och sedan jobb i en dag och sedan lite ledighet.
Ska bli härligt att gå in lite pengar :D

Nu ska jag dra och mysa i soffan framför Tv:n.
Är nämligen skittrött och det förvånar mig inte om jag somnar där.
Ha det gött, en massa med härliga vårkänslor till er <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0