I´m back

Äntligen, har inte bloggat på 4 månader och en vecka.
Det har verkligen hänt en hel del sedan dess.
Men anledning till att jag inte kunnat blogga är att jag inte kom ihåg mitt lösenord,
sedan så försökte jag få ett nytt men det har inte funkat och sen mailade jag supporten och nu kan jag blogga igen.
Okej, det kan ju egentligen inte ha tagit mig 4 månader och 1 vecka, och det är sant.
Jag har egentligen inte suttit framför datorn på länge men nu är jag tillbaka.
Det känns konstigt att vara tillbaka.
Har så mycket jag vill säga, men vet inte om jag orkar.
Men nu har jag iaf uttalat mig om att jag är tillbaka och förhoppningsvis med mer än detta inlägg inom 4 månader.

//Johhy



Kommentarer
Postat av: Malin

ooo johanna är tillbaka i cybervärlden :D

2008-09-07 @ 21:28:34
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0