Vetejvadjagskallhaförrubrik

Sitter på lektion just nu.
Håller på med CAD.
Det är lite roligare nu eftersom jag fattar lite.
Men jag har kommit till en uppgift som ser betydligt svårare ut, så vi får se hur det går med det =P

Idag skall jag inte jobba, skall nämligen plugga istället =(
Men det är bättre att plugga nu efter skolan istället för att behöva jobba först och plugga sen.
Jag lär dö av trötthet då =P

På fredag har jag ledigt =D
För det första så är lektionen på morgonen inställd och sedan har vi halv studiedag.
Så vi slutar vid 12 och lektionen innan börjar kl halv 12 så vi slipper komma på den =D
Jag är lycklig =D

Idag skall jag gå till åhlens och checka en tröja som jag såg i en tidning.
Det är en lång grå cardigan.
Enkel och fin.
Ett måste nu i höst känner jag =D
Skall även köpa en svart-vit lacost väska när jag får min lön.
Den är super fin och den skriker på mig att jag skall köpa den.
Så därför skall jag göra det.
Jag kommer lova att älska den till min död =P
Eller kanske inte riktigt till min död, men iaf tills det kommer en annan och tar över =P
Okej jag är lite konstig, sitter och skriver om en väska på detta sättet.
Men men, jag är som jag är.
Alltså trög, det skulle de felsta av mina kompisar kalla mig såå =P

Nej nu skall jag göra uppgift 3 i CAD.

Cya ppl
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0