Jag har VM nu =P

Kan man vara mer irriterad än jag på sin morsa?
Tror inte det.
Jag vet att du kommer läsa detta, men jag bryr mig inte.
Du bara lägger dig i mitt liv för mycket...
Jag vill leva lite själv och jag fixar det jag lovar.
Vill klara mig själv och tro mig jag gör det, även om du inte tror det.


Sitter på lektion nu.
Fixar mitt digitala porfolie.
Har inte riktigt bestämt hur designen skall se ut än, men det kommer väl så småning om =)

Sitter och lyssnar på musik.
Just nu: Jojo-How to touch a girl

Skulle bara vilja säga att låten "Jag talar ut med Mange schmidt" är jävligt go.
Värd att lyssna på. Måste höra den några gånger innan den blir riktigt go =D
Men sedan är det bara spela den om och om igen =)

Läste nyss en artikel på aftonbladet.se om en kille som hade blivit överkörd av ett tåg och mist typ halva kroppen. Han hade förlorat båda benen och vänster armen. Jag nästan ville gråta när jag läste den. Det är så himla sorligt.
Anledningen till att det blev så var att han var på väg till han och hans kompisars tält. Hade hade gått tidigare från evenemanget dem var på bara för att han var trött. Och sedan så kände han att han hade blivit förföljd så han tog en omväg och den gick över järnvägen. Han var ju både trött och lite berusad vilket ledde till att han snubblade och slog i huvudet i spåret och vaknade inte till förrän tåget kom och det var försent. Han ångrar självklart det, men man kan ju inte deppa över det hela livet, då kommer man bara bli olycklig.
Läs hela artikeln här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article809621.ab

Fick bara en sådan lycklighets känsla nu.
Vill göra något galet =P
Eller alltså något spontat, bara åker på en sista-minuten-resa =D
Hade inte det varit härligt? =P

Men jag ska gå jobba vidare nu.
cya ppl
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0