Trög helg

Jaa nu skriver jag igen,
och nej inte om min tidsplan eftersom jag inte fått uppleva den ännu? :p

Skulle bara skriva en sak som jag sa i Lördags när jag var med Timmy.

Vi står och väntar på bussen vid busshållsplatsen, fryser gör vi också. Något fruktansvärt.
Jag som är förkyld försöker få min näsa att slutq rinna.
Plötsligt flyger det ur mig....
J: har du någon servett i näsan?
T: Vaaaa,  hahahahaha.
J: hehe, jag menade inte så. Jag tänkte inte innan jag sa det.
T: Hahaha

Min hjärnkapacitet är alltså väldigt dålig.
Kan längre inte tänka som normalt folk.

Det kommer även en annan sak dagen efter.
Jag och Timmy har precis kommit ur från city och är på väg till busstorget.
En okänd grupp av människor närmar sig.
OG: Vet ni vart biblioteket är.
T: hmmm.
J: rakt upp och till vänster (dock pekar jag höger).
T: Hon menar till höger.
J: Jaa men det var ju det jag menade. (Skäms lite)

Jag kan tydligen inte skilja på höger och vänster längre.
Hur skall detta gå?

Lite delar ur min tröga helg =)

//Johhy
;D

Kommentarer
Postat av: vicky

det är bra att du är som jag ;D

2007-11-12 @ 14:01:30
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0