Vart tar allt vägen?

Dagen har gått, precis som alla andra dagar gör.
Livet går.
Minuterna, sekunderna och timmarna går snabbt.
Även månaderna och åren gör det.
Snart är man väl gammal och gaggig och sitter och tänker tillbaka på det liv man haft.
Men det är väl så det ska vara.
Allting har väl ett slut, inte sant?
Även om man inte alltid vill det...

Det sägs ju att livet går med en himla fart när man fyllt 20.
Är det så?
Jag hoppas inte det.
Jag vill ju njuta av alla saker livet har att ge.
Vill ju inte att det ska gå allt för snabbt.
Vill inte att det ska bli den dagen jag sitter där hemma i min gungstol och kollar på gammla kort och tänker tillbaka på all fina minnen.
Jag vill uppleva minnena långsamt och njuta av allt.


Aja, men jag orkar inte mer nu.
Ska skriva på annat håll nu.
Ha det gött
Guppa lungt
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0