Toppen av isberget

Min dag blev nyss väldigt mycket bättre.
Även fast det inte är så långt kvar på den.
Men jag kollade mitt konto och såg att jag hade en väldans massa mer pengar än vad jag trodde.
Men det är bara bra det^^

Jag är helt slut efter gårdagens, nattens och dagens jobbanade.
Har typ bara ståt och gått hela tiden så mina fötter är väldigt öma =(
Men iaf när jag jobbade på grand i natt så ville jag bara typ döda allt folk där inne.
Inte för att jag är farlig eller någon mördare för den delen.
Men allt folk irriterade mig.
Kanske för att jag hade ont, var trött och seg.
Men iaf, jag bara hatade alla.
Dem stod bara i vägen hela tiden och så drack dem som idioter.
Kändes som jag jobbade själv i nattklubben hela kvällen, så mkt var det att göra.
Och inte nog med att det var mycket folk,
jag skulle inte få träffa Mirry som precis hade kommit hem.
Var så himla avundsjukVix som fick träffa henne =(
Sedan så fick jag sms av både Sofia och Vix om att deras lovelife är typ på topp.
Sedan tänkte jag på Mirry och att hennes lovelife är det med.
Så blev kvällen ännu sämre.
Och sedan när jag tänkte att nu kan det väl fan inte bli värre,
skär jag mig på en glasbit så det blöder som bara den.
Det kändes verkligen som toppen av isberget.
Men det kan jag lova att det inte var.
Eftersom när jag sedan hade slutat och skulle gå hem,
kom jag ut till min cykel som var helt dyblöt och så började det att regna igen.
Så jag fick cykla hem i regn.
Snacka om vilken pisskväll/natt.
Men det vänder väl hoppas jag =D

Men apropå love life, jag trivs rätt bra med mitt kärleksliv,
men det är bara det när alla andra har någon börjar man känna sig ensam.
Annars är det underbart att vara singel.
Man behöver inte bry sig/ta hänsyn till någon annan eftersom det bara är jag och mig själv =D
Sedan behöver man inte tycka om/gilla/älska en person så mycket så man inte vet vart man ska ta vägen.
Sedan kan man inte heller bli sårad om man är kär.
Man kan göra vad man vill med vem man vill utan att den andra parten blir sur.
Så det finns en massa fördelar med att vara singel
Dock tänker jag inte ta upp nackdelarna, så kul ska ni inte få det =P

Men till dagens händelser.
Eller det har inte hänt så mycket förutom att jag ÄNTLINGEN fick träffa min älskling Mirry.
Har saknat dig som bara den, du kan inte fatta hur tomt det har varit utan dig, Älskar dig gumman<3
Det är ju Du & Jag =D<3
Har bara jobbat som vanligt idag, började dock 3 timmar senare.
Skönt som bara den =D

Så det glömde jag ju totalt av.
Idag är det ju fredag den 13.
Har ni haft mycket otur idag eller?
Jag har väl inte haft så mycket otur tror jag inte.
Förutom att jag råkade klippa mig lite i handen innan när jag skulle klippa upp kattmatspåsen.
Och ja jag vet jag är hur jävla klantig som helst.
Eller ne, det är jag inte.
Jag skulle på fredag den 13.
Det dagens fel.
Inte mitt.
Jag gör aldrig fel =P (Årets skämt)


Hade tänkt att skriva ett bra, roligt och detaljrikt inlägg men det ändrade sig snabbt.
Är mycket trött och så glömde jag typ allt jag tänkte på när jag borstade tänderna.
Hmm, mirr minne är verkligen skit kasst.
Undra varför?
Tidigt dement?
I hope not, men man vet ju aldrig =P


Nu ska jag sova innan jag deckar av trötthet.
Ha det bra så kommer fler uppdateringar snart.
Btw, när jag jobbade i natt så såg jag så många snygga killar.
Så det var typ det ända som var bra med att jobba.
Såå gå till grands nattklubb på torsdagar.
Om ni inte vill gå dit för att träffa mig så kan ni alltid gå dit för alla snyggingars skull =D

God natt, sov gott och dröm sött
Guppa lungt

//Johhy

oohh,
btw, när jag har jobbat har det varit kunder som heter Berg i efternamn som jag =)
Fast oftast är dem gamla :/
Och sedan var det en gubbe som också fyllde år den 19 mars =D
Cool va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0