Saknade

Det känns bara som alla försvinner hela tiden.
Alla bra lämnar mig, eller så lämnar jag dem.
Jag gillar det inte.
Jag gillar när det är tryggt och så som jag vill att det ska vara.
Men alla vill väl det.
Att det ska vara som man själv vill.
Men inget gör som jag vill nu för tiden.

Saknar en massa folk.
Vill ha tillbaka er här nu.
Lämna mig inte...

Att man kan bli så fäst vid vissa personer.
Jag kan inte fatta det.
Det suger arlse.
Jag hatar detta.
Trodde aldrig att jag skulle känna såhär.
Men tydligen gör jag det.
Vill ha bort känslan NUUU.
Snälla få den att försvinna.
Jag gör vad som helst.
Man ska inte bli fäst vid folk.
Det blir bara fel
Och det vill man inte.
Man vill inte känna smärtan.
Man vill verkligen inte det.
Ta bort den.
Släng den någonstans lång härifrån.
Bort från mig och min kropp.
Mitt liv är dött och tråkigt nu.
Hoppas det blir bättre.
Tror jag håller på att deppa ihop snart.
Men jag försöker göra så att känslan inte når in till mig.
Stänga allt ute.
Det är bäst.
Det brukar jag göra.
Det brukar även funka ganska bra.
Vilket jag gillar.
Men ibland lyckas en lite del nå in.
Då gör det lite ont.
Men man känner bara en liten del.
Men det gör jäkligt ont ändå.
Och då tänker jag hur ont det skulle gjort om jag kännde allt.
Om jag tillät mig att hela känslan nådde in till mig.
Då skulle det vara olidligt.
Jag har känt "hela" känslan innan.
Det gjorde ont.
Därför ska jag aldrig låta den nå in till mig igen,
Aldrig någonsin.

Saknar er någor otroligt :'(

Jag bara svamlar en massa.
Men på något sätt hjälper det väl.
Bara försvinn från min kropp

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

aaw ääääälskliiing (L)(L)

2007-07-07 @ 15:22:24
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0