Någon som vill festa?

YES, jag har äntligen hittat en golfpolare =)
Iaf tror jag att han vill lära mig lite, hehe =)
Han måste, jag tvingar honom ;P
För ingen av mina andra kompisar vill ju =(
Party, Party ;)
Undra vart det blir fest i helgen.
Antigen Vbg eller Gbg?!?!
Har inte bestämt mig och så vet jag inte om någon kan hänga med mig heller =(
Så någon som vill festa?
Hör av er =P

Eller nu kanske det bär av till Gbg med vix iaf.
Vi får se hur det går =)
Haha, bara för det blev jag lite nervös nu, fuck =P

Jag andades precis samtidigt och likadant som en kille på tv.
Sheet vad cool jag är, asg =P

Orkar inte skriva mer nu.
Uppdaterar nog mer imorgon =)

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0