Korkad

Så vad har hänt i mitt liv sen sist jag skrev.
Inte så värst mycket men jag är glad ändå.
Har fortfarande tandvärk och om det inte går över tills imon så måste jag ringa tandläkaren och be dem kolla på det igen eller få nya tabletter.
Jag hoppas på det bästa och att det är bättre tills imon.
Orka byta medicin och gå tillbaks dit.
Jag jobbar också för fullt på dagarna så om ni vill träffa mig så är det på verktygsboden ni ska bege er, till kassan för där står jag och tar betalt för allt ni handlar.

Och idag när jag stod i kassan med Niina så kom hennes killkompis fram och snackade med henne och jag som tyckte han var hur snygg som helst stod och log som ett fån och tjuvlyssnade på deras konversation. Sedan när han sa "flickvän har precis gjort slut och såå", då reagerade jag väldigt. Och log då ännu mer än vad jag gjorde innan. Sedan när han gick så kollade jag på honom och log i hopp om att han skulle fatta hur snygg han var, dock kollade han på mig som om jag vore en idiot. Ännu ett misslyckad "Möte" med en kille, hahah :P

Sedan kom det in ännu en snygg kille.
Men denna killen var inte bara snygg han var otroligt sexig också.
Han sa något i all hast och jag blev helt nollställd.
Hängde inte riktigt med på vad han sa så jag svarade bäl något i stil med "haha det var nog inte jag" och så sa han att han bara skojjade. Och sedan efteråt fattade jag att han flörtade lite med mig. Men seg som jag är så framstod jag som en idiot. Dumma mig. När väl en bra kille kommer och flörtar med en så är man korkad.
Great.
Men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag på.

Nu är jag hemma med flugan.
Hon har lagat mat och vi ska äta nu.
Undra hur det kommer att smaka, haha skojja bara älskling.
Det kommer säkert vara hur gott som helst.
Även om jag kan medge att hon är inte den bästa kocken om jag säger så :P
Älskar dig ändå <3

Fler uppdateringar om mina dagar på jobbet kommer inom snar framtid:P

//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha det började inte brinna iaf :D:D

2007-07-11 @ 22:14:21
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: elza

HAHAHAHAH hur smakade det? hahahaha helt ärligt nu :P

2007-07-11 @ 22:19:37
URL: http://pell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0