Jag är glad =D

Hejsan alla glada människor.
Haha, jag brukar inte skriv så.
Det är inte likt mig.
Men jag är glad så jag tänkte visa det för er =)

Min mamma kom hem från turkiet igår, dock fick jag inte träffa henne då.
Men det gjorde inget jag fick ju träffa henne idag =)
Hon var hur brun som helst.
Jag=avudsjuk.
Men det är bara för att jag är hur vit som helst.
Det kommer ju ingen sol i borås =/
Men jag hoppas fortfarande.
Optimist javisst, haha =)

Nu sitter jag här vid köksbordet och skriver här och snackar med folk på msn.
Det är roande.
Jag är glad.
Men det beror nog på en sak, haha.
Man blir alltid glad då.
Man känner sig bra, eller så =P
Det jag snackar om får ni ta reda på något annat sätt än här.
Haha.

Btw, fick en jättefin puma väska av min mamma när hon kom hem.
I love it.
Kommer säkert att använda den hela tiden <3
Den är röd och vit.
Jag älskar färger röd =)
Haha.

Vix och jag försöker också hitta någon billig restresa =)
Det gick sådär innan men vi kollade inte mkt, så vi ska ge det ett försök till.
Jag vill ju så gärna komma bort från Sverige ett tag.

Btw, ska nog börja spela golf.
Folk inspirerar mig med sitt golfsnack.
Haha.
Ska bara försöka få med mig några kompisar på det med =D
but i will succeed, mohahah =D

Me is happy =D

//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

hahah joo sånt blir man glad av.. haha ;D (L)

2007-07-15 @ 15:12:23
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0