It´s getting darker

Livet leker, eller inte.
Men jag är nog lycklig.
Känns bara så meningslöst ibland.
Men det är väl bara för jag inte gjort så mkt på senaste tiden.
Behöver nog komma ut lite mer och oftare.
Hitta på roliga saker.
Med vännerna =D

Att du alltid ska hitta en väg tillbaka till min hjärna.
Det hjälper inte att jag hela tiden stänger ut dig gång på gång.
Du kommer alltid tillbaka ändå.
Om det inte är på dagtid, ja då jagar du mig i mina drömmar.
Du gör min natt dålig, du gör min sömn fucked up.
Ser dig på min msn-lista, kan inte fatta att jag fortf har kvar dig =S
Men du är inte inne så ofta som tur är =)

Läste lite bloggar innan och kom fram till att bli kär ska man inte.
Inte för att jag är det nu.
Men jag har varit och nästan alltid i fel killar.
Men jag vill inte heller vara kär, jag gillar singellivet och vad det har och erbjuda =D
Man slipper tänka på någon annan.
Man har bara sig själv.
Okej ibland kanske det är tråkigt.
Men man hittar saker att fylla ut tiden med =D
Jag gillar faktiskt mitt liv som det är nu =D


Fan, jag är full med energi och känner för att göra något spontant och galet NUUUU.
Men det går inte jag vet.
Faan...
Ska sova snart =)

Puss hej
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0