Hosthost

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men som jag alltid säger:
Tiden räker inte till.
Inte för mig iaf.
Men nu har jag tid eftersom jag är hemma och är sjuk.
Allt jobbande och festande har tagit kål på mig.
Men det har varit hur kul som helst, så det är nästa värt det.
Så några dagars vila har jag framför mig nu.
Ska ändå bli skönt på något sätt.
Även om det aldrig är skönt att vara hemma och vara sjuk.

I detta inlägg ska jag inte vara lika negativ heller.
Även om sommaren inte har varit den bästa.
Men på något sätt trivs jag lite iaf.
Bättre det än att hata allt eller?
 
Har varit hos läkaren idag och kollat upp min hals.
Det var inte halsfluss, men allt var inte heller okej.
Doktorn sa att jag skulle vara hemma och vila i minst 2 dagar
och om det skulle bli värre skulle jag komma tillbaka.
Men vi får hoppas på det bästa och vara positiva.
Haha, det där lät inte som jag =P

Igår hade jag typ en dejt.
Vi kollade på film här hemma hos mig.
Det var väl mysigt, lite stelt och osocialt med film,
men jag orkade inte så mkt mer.
Men vi ska ses igen så det är väl positivt eller?

Det har väl hänt ganska mkt i mitt liv på senaste tiden.
Jag har haft en massa kul med alla mina kompisar.
Det är så livet ska vara.
Orkar inte berätta allt men jag kan säga att jag har haft det underbart kul =D
Tack tjejer <3

Nu ska jag käka min glass, mums
och måla mina naglar och kolla lite på tv tror jag.
Och kanske läsa några tidningar eller en bok.
Alltså, det finns mkt jag kan göra med min lediga tid här hemma.
Men det är väl bara att sätta igång då.

Ha det bra.
Kanske skriver mer senare.
Puss och hej
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0